ponedjeljak, 30. ožujka 2009.

LJUBAVNA MOLITVA- POTRAGA ZA LIDIJOM XIII

Ovog popdneva dvorište je, kao i obično, bilo mirno i tiho, i sve je bilo na svojem mjestu. Ipak, možda je bilo čak i nešto mirnije i tiše nego obično. Veoma razgovjetno sam mogao čuti kristalno jasnu, čistu glazbenu poeziju, kao da ljudi zadržavaju dah, čekajući da se našto dogodi. Ili je netko radio na stvaranju nekakve varke.Veoma je moguće da se događa ovo drugo..Kod nas na Veneri kažu.."laže selo, lažu ljudi", a možda i griješim..?..., a možda su većina ljudi, pri kraju korizme, odrapili svoje i jedva čekaju da se nažderu jaja, simbolike nastanka, pa se pripremaju, samo jače, i koncentriraju slično onome prije molitve.

Mi sa Venere kažemo, moliti znači stvarati prazninu, na nekoliko minuta zaboraviti svijet, tako da možeš misliti na Boga. Ne možeš istodobno misliti na Boga i na svakodnevne probleme, baš kao što odjednom ne možeš ići u dva smjera. Ako i uspiješ u tome, ne stižeš nigdje, ili bar ne tamo gdje si namjeravao.

Tako vam ja stalno mislim o mojoj jedinoj babuskari Lidiji, kako me maltretira, i kako je mrzim do pakla i nazad, i zbog toga će moje molitve biti usmjerene prema stavljanju glavurde na svoje mjesto. Neće jedna tuzemaljska smrtnica, zajebajati Bubimirka, a ne, ne..

Ovog, posebno čarobnog popodneva, stalno mi se uplitaju nekakve misli, tradicije, milicije, CIe, DIe,ali je sam Bubimir, beštija sa Venere, koji obožava crve, pauke, gliste ( ali ne iz guz..rit..trkuš..tur..prdar...), i neću dozvoliti nikome da me zajebaje. Volim ovaj svijet, jer je malko nalik na moj, ali ne mogu, nikako, shvatiti kako podnosite ove guzpapire koji brišu guzice na Vlasti. Prave se totalno blesavi, a izabrali ste ih za vođe kao izuzetno "pametne". Hoće li nešto napraviti, a da bude primjereno vama smrtnicima? Hoće li turistima dozvoliti da potroše koju kunu nedjeljom...neće, prave se blesavi.., to ne postoji..Hoće li mojim prijateljima orleiučkama dati osam kvadrati mora..,hoće, jer već pripremaju priču.. (Neću više o njima jer to ne zavređuju. Sad ću o ljubavi.).

Doprlo je do mene, o milostiva Lidijetino, da je u davnim, odavno prošlim vremenima, jedan paun živio sa svojom ženom na morskoj obali. Mjesto je bilo prenapučeno komarcima i svim vrstama divljih mirisa, ribe, školjke, kanalizacije...
Zbog toga su paun i paunica morali noćiti zabuksani u svojim carskim odajama. I nisu prestajali to raditi sve dok u njima nije narastao strah, pa su potražili neko drugo mjesto gdje su mogli živjeti. U toj su potrazi naišli na oazu jednako bogatu mirisima, ali ugodnima..(nafta, prci,trulež, smrdljiva riba..), i tu su se skrasili, jeli voće, pili klor..,uživali.
Beštija je dala otkaz u onim nekim integralnim zajebancijama, i puna ljubavi, prepustila se širenju nozdrva, upijajući sve što su životne rijeke donosile..

A On, postao je još osjećajniji, draži, mirniji i redovno je imao stolicu iliti govna, svako jutro...

Čin 13. od osam plus nule

Broj komentara: 19:

Anonimno kaže...

ajme što si svašta nadrobio a kako bi bilo da se loše osjećaš :)))....a lako je tebi ti imaš drugi planet pa vazda možeš nase a što ćemo mi :))
slatko grko

Anonimno kaže...

majketi irudove bubimire jesi vala poetičan evo san se sva naježila od lipote...:))))


March.

bimbi kaže...

Ah...taj paun i paunica.....Ima u ovoj priči svega, i slatkog i gorkog.Misli su ti zbrkane ali interesantne. Poezija i ljubav, to je život i molitva. Bravo na spotiću..:o)

vjera2 kaže...

Kako sam navikla na tvoj stil pisanja, najprije sam, u miru božjem, onako kako si uvodno počeo post, s guštom pogledala spotić! Ja birala nekog? A tko mene ili tebe pita, pa međusobno se predlažu, bace nama na liste i - ajmo, zaokružuj! Što god zaokružio, isti je rezultat, osim......ako zaokružiš sve!!!!!

hrabrost kaže...

e moj Bubimire, tako nas lijepo uljuljaš u svoju priču, da nismo niti svjesni koje sve ozbiljne teme si dotanuo i prezentirao na sebi svojstven način.Bravo tebi i tvome istančanom smislu za pisanje.

7 dana kaže...

o maj god!

bubimir kaže...

@Tired, ne spominjati ime Gospodnje uzalud, pa makar i Engleski..Pusa, jezik, bez jezika..::)

Anonimno kaže...

A di je moj komentar od sinoć !??? Kaj je ovo ? Cenzura na Veneri ?

Anonimno kaže...

OPs... mary2210 je ...Pusa u čelo...bez jezika !

bubimir kaže...

Drugarice Mary, tko zna di si ti iskipala komentar..Još će te neko i tužit za uvredu..ccc

Anonimno kaže...

Druže Bubimire...opet ja pisala i pisala ....ali cenzura ...opet vidim ja...Pitaj tu svoju Lidijetinu...možda ona ima svoje prstiće u tom....Nije ni čudo kaj stalno sraćku spominješ... i imaš :- ))) Ko i ne bi, kad ti prati svaki postić ! Smrt Lidijici, sloboda komentaru!!!! Uf...opet ova slova dolje i provjera...Zajeb...Lidijica !!!!
Mary2210

Anonimno kaže...

:-)))) Ha hahha...samo proba ! Jel Lidija "viri" ili folira....:-)))
mary2210

bubimir kaže...

Ovo ti je Lidijetina pustila samo da misliš kako nema cenzure.., vrag jedan marsovski...

Anonimno kaže...

Aj piši daje....treba mi malo zdravog razuma....auu...što ja ovo govorim :)))
slatko grko

hrabrost kaže...

dobro ti jutro, nedjelja je i ja uranila da te pitam za sve ove saveze i smješkanja na tv-u.I tako će biti kako drugi odluče ali je zgodno znati nešto i iz druge perspektive, ne samo servirane.

brodjanka kaže...

Koja bajka!?!Brrrrrrr!!!!Ali ako ti veliš da je tako bilo....mada mi to nešto smrdi...iako ništa čudno..ionako stalno nešto "smrdi"..što od glave,što od repa.I nedaj se zajebavati...a neeee,nikako..i nastavi moliti,ali i jedan očenaš bar za mene grešnicu....jer zaista mi fali vremena,oduzeli su mi ga za kaznu,jer sam bila dobra...šmrc,šmrc!!!Pusa Bubač!!

Anonimno kaže...

Znaš, ne bi me ni malo čudilo , da se iza " bubimirka" krije neka kaobajagi ( to ti je u prevodu...ma, ne umijem prevesti ...) ne samo, neka "spodoba" sa venere...nego, neka javna faca iz Primorsko-Gor. županije... ( politika vjerojatno)Lidijica je samo "vrlo slabo plaćena tajnica"...koja te "vadi" kad zaje...:_))) Mary.
psssssttt! Možda si samo marsovski umišljam...radi ovih malih zelenih slova dole...

gokone kaže...

bubimir!bubimir!bubimir!hoćeš li doći ili to samo pali kod lidije?he, he..malo te nešto uvatilo pa si mi nekak pekmezast...he, he..pozdravček:::)))

bubimir kaže...

@Hrabra ženo, ovaj novi post malko naslućuje da postoji i....
@Brođooo..., OČE NAŠ, koji me ujutro glediš..., jel dobro?
@ Drugarice marsovska MARY,da je meni Lidijetina tajnica, bio bih sv. Petra kajgana..( jest da mi je Petar kr. ime)..jezik
@Gookone, goodkone, gogica, ja sam stalno tu, ali se malko pravim blehav.., a možda i ne pravim..?
UF, ova zelena slova..E marsovečki su zajebana...pusa, jezik, bez jezika..ORLIUJES..ovo mi netko pakuje..