petak, 20. ožujka 2009.

BURA; SNIJEG - POTRAGA ZA LIDIJOM XI

JJJUUUUUUUUUHUUUU.HU..HU...evo me u Magi juhu. Tko je mislio da me više nema podebelo se zajebeknuo. Tu sam. Malko sam skočio do Venerinih brijega, preživio i zbrisao u vidu magle. Promijenile su mi se misli. Nisu više tako crnjakave, a obadvije glavurde sam podigao, ponosno naravno, samo sam opet napravio malu greškicu.., pobrkao mjesta..! Sve ste krive vi Marsovke.. Ma ne bi još došao, ali mi se opet javila moja Lidijetina ( ma znate, ona što radi tamo negdje), i ubacila mi jednu novu bubicu u sad donju glavurdu. Kaže:- Bubimire moj, o Bubimiriću. Zovem te preko sigurne linije. Ovo je strašno! Podigla se velika bura, košava i još tamo neka ševa i puše li ga puše. Ceste su zatvorene zbog nje, a i snijeg je zabijelio, valjda da opere ovaj smog. Molim te nemoj sada napraviti kakvu glupost. Budi smiren, lijep kao i uvijek, a onaj kist i čekić pusti na Veneri.-
Hm, što li je samo mislila u ovim šifriranim izričajima.., hm.., da barem nisam zamjenio mjesto glavama. Što vi mislite? Opako:
- možda je hrvatski seljak započeo sjetvu, pa sve otišlo u kukuriku...
- možda je hrvatski seljak otišau u EU, a zaboravio vizu..
- možda je hrvatski seljak pomiješao strane svijeta, pa sad luta,zapad-istok...
- možda je rvatski seljak odlučio poslušati preporuke " vječnih dobročinitelja ", pa prestao koristiti kurtone.,kondome.,ili,kako se ono kaže na p..u P..
- možda su vječni dobročinitelji donijeli i još jednu odluku osim tih kurčevih kondo-mondo, i odrekli se i oni 10% svojih primanja..
Ma, ne, ne, nije to to.., nešto je drugo..ali što..?
Kad su mene uspjele zbuniti te nedaće, kako je tek vama smrtnicima. Da bar nisam zamjenio glavu. Ipak, sad mi ova donja glava šapuće da je to jedna opaka igra iza kulisa..
Molim vas, pomagajte barba Bubimiru.. ŠTO VI MISLITE?

E, moja Lidijetino, uvijek mi zadaš probleme, a ja sam došao sa odmora i ne da mi se razbijati glavurdu, i možda je i sreća što sam ih zamjenio..pusa, jezik, pusa.., i dolazi odmah doma beštijo jedna. U roku, odmah..da vidiš kako sam lipi..hehehee.


ČIN 11. od osam plus nule

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

Ti barem imaš dvije glave pa ih zamjeniš a što da ja zamjenim, a bome sad ću mozgat što je Lidijetina ćela rijet, moš mislit, a kako ti je bilo na odmoru osim što si pomješo glave :))

Anonimno kaže...

@ slatkogrlo- a kako mi je moglo bit kad se ta nesreća dogodi..fenomenalno..(moš zamislit kad sa "Zagorskih" skočiš medju"Venerine" brege..heee)..poz.

Anonimno kaže...

čuj kad si sav zbrkan s te dvije glave..i onda ju ništ ne razumiješ..he, he.pozdrav::)))

Anonimno kaže...

ma nikako da nam otkriješ, koja to tvoja "glavurda" stalno poziva Lidijicu...Ona gore ili dolje ??? U politiku se ne bum mešal , pa ne bum ostalo ni komentiral....Pozdrav....he hehehe
Mary2210

Anonimno kaže...

Kako se čini, sadržaj šifrirane poruke bi bio: podigla se bura oko smanjenja plaća dužnosnicima za 10%, a da samo oni ne bi bili "oštećeni", prijedlog proširen i na službenike što je donijelo još više vjetra....i tko tu sad koga, je li, a nije ni bitno kad se zna tko će nadrapati! Glave???? Jesi li ti to mijenjao glavu nekom motoru ili....ajmeeee..
vjera

Anonimno kaže...

@Mary, ocara mio, ne znam ti odgovorit na to pitanje kad su mi glave smiješane..(zajebfrknuto)...
@ Drugarice Vernaburetino,ovih 10% si skužila, ali se nisi snašla na onim malo kasnije, koji nam stoljećima nose mir i dobro ili ne želiš o tome?...jer oni su mi najviše zbunili glavurde pa ne znam gdje muška čeljad da navuče fudrin..cc..i eto što se dogodi, a tek ono- Zg..Br..Bg..,koja je to opaka dionica za skijanje..ajme..heeehe.

Anonimno kaže...

Ma nemoj ti razbijati te svoje slatke glavice problemima za koje nisi plaćen..to oni nama samo navlače maglu na oči,da bi na iborima bili dobri vitezovi,naši spasitelji!Sve će to,mili moj,pokriti ružmarin,snjegovi i šaš...!

Anonimno kaže...

Skužila i ostalo....samo, zaboljela i mene glava.....srećom, imam samo jednu pa je bol manja!
Vjera

Anonimno kaže...

Baš mi je drago da ti misli nisu više crnjikave, pa zato pišeš ovakve postove da bi naše misli postale crne...Mene su najviše u cjeloj priči zaintrigirali oni vječni dobročinitelji koji zabranjuju kondome da bi bilo više boleština i sirotinje na svijetu. Danas čovijek ne smije više ni razmišljati jer to izaziva stres pa bolje da svi skupa uživamo u brijegima i dolovima i visokim, uzdignutim planinama i da jodlamo..:))

Anonimno kaže...

a sada pokušavam pogoditi, ti to simbolično spominješ 2 glave, kao dvije osobe u tebi, borba dobra i zla, il dobar i loš policajac, iillliiii prošla je ponoć i ne mogu razmišljati, ostavljam pozdrav

Anonimno kaže...

Hrabra ženo.. jaaaako simbolično, i drago mi je da se čujemo..poz.