utorak, 24. ožujka 2009.

POTRAGA ZA LIDIJOM XII


Idemo u šamane...idemo u šamane...idemo u šamane...,dobro večer Hrvatska...kako to lijepo zvuči, milozvučno...šššaaaammaaaaanneeeeee...
Lidijetino moja mala, ljubavi moja jedina..sjedim jutros, po ovoj južini, prolistavam nekakve vjesti, naslove, čitam između redova i uživam...dobro jutro šamane...,kako dobro,...!
Ima još..ima još...:jedino crkvu Vlado nije pozvao na štednju..., dobro jutro šaamaaane..
Ima još, ima još...:Vlado u klinču s liječnicima i profesorima...., dobro jutro šaamaaane..
Ima još, ima još...:Šaman u utrci za peti načelnički mandat...., dobro večer šaamaaane..
Ima još, ima još...:Zahod istražuje Bandićeve USKOKE....., dobro veče šaamaaane..
Ima još, ima još...:turisti u predsezoni pred zatvorenim trgovinama poliraju đokicu..,dobro jutro šamare...
Ima još, ima još...:bitno je sudjelovati u Vlasti,ako nije na Vlasti, kako dobro..,dobro jutro šamane..
Ma, što mi nije lipo, a , Lidijetino moja, i sve me asocira na onu seosku idilu, jutarnju, naravno................
SPAVAŠ..a ono pijetao....JA BI JEEEEBOOOO, ja bi jeeeeboooo,
vrabčić: sčim, sčim,....,sčim,sčim...
kravetina: smuuuudom, smuuuudom..
magarac,tovar ili..: IIIAAAAAA, IIIAAAAAAAA,
ovčetina: meeeneeene, meeeneeene,meeeneeeNEEE...

I tako se lijepo probudiš, zdravo i pokorno, udišeše sve svježe (bljak), u truloj d.o.o., u državi Haskoj..(superr, kupujmo s osmjehom, jer Pevec je to zaslužio...-promidžbeni kutak, a nije ni glup taj pijetao..)..!
Vrati se Lidijice moja, dođi barba Bubimiri, pa ćemo skupa posjećivati groblja. Pusti te idiote. Na Veneri je ljepše, zar ne?



Moram prestati jer mi u trbuhu neka revolucija, pa ću maknuti onog blentavca ispod, jer mi je zauzeo mjesto....ja u miru...svi u Bubimiru...jezičina...


Čin 12. od osam plus nule

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

meeeeeneeeeeneeee...s osmijehom. Vrlo slikovito si nam dočarao ovo jutro u d.o.o. H.....bravo i pozdrav

Anonimno kaže...

E. vidiš, te su me teme opsjedale čitavo jutrp, na kraju je zamijenila s anđelima....ahahahaha

Anonimno kaže...

A što, ako se ovaj majmun dolje ne maklne baš lako i na vrijeme s mjesta...Opet bude Lidijica kriva:-)))):-)))) mary2210.

Anonimno kaže...

@Mary,o Mary, ako se ne makne imam ja Vladu koja će to šamanski izregulirati, malko bunjike, i viš vraga, nema više malog Pere..::))

Anonimno kaže...

Budeš li ovako "lajao" možda malo bunjike podmetnu i tebi...Šaman će se opet kandidirati, džaba što ga zazivaš... Opet ti mene u politiku...eto ti tvoja Lidijetina, pa s njom razglabaj i šamanaj... Ja moram sutra u Pevec po novi fen...toliko si ga "izreklamirao" da niti ne pomišljam kupiti ga negdje drugo...Idu mi "na neku stvar" i ova slova dole , ovo prvo nije ni d ni h ...a možda c...Samo kod tebe ova provjera putem riječi...Možda zbog bunjike...hehhehe... Pussica ... mary2210.

Anonimno kaže...

Na zapovjed..Bubač!!Toliko si vikao da su mi slova iskočila iz komentara i lupila me upo čela,ko palija u leđa!!Ma tu sam ja,samo u noćnoj..psssst..svi spavaju..a ja kradem...jer nekako moram dočekati jutro,pa uživam čitajući vas....hvala na društvu!Nešto se mislim,i da nisi napisao ovaj post,sa slikom sa predhodnog, rekao si sve..!Otići će,mo mi svi u......Bubimir..hehehe!

Anonimno kaže...

jutro Bubač, daj tu buniku da mogu otvorit oči....i pridružit se onom seoskom blagu.....idem gađat kokota....što kukuruče bez muda....i je li se oni mali crni doli maknio na vrijeme....ili je bila dezgracija :)))
slatko grko

Anonimno kaže...

Bogami, bilo je na knap..mora san ga prvo dobro išamarat, lupit baton po čelu,..i onda nekako.., uspo stići na vrime..poz

Anonimno kaže...

e pa kak si se samo to sve sjetio tako rano ujutro.jel si ti možda ko pijetao.?pozdrav:::))))

Anonimno kaže...

ti si naša uzdanica, ništa ti ne promiče a svojim stilom tako lijepo izneseš da se moramo zamisliti. Normalno da te kao i sve nas smetaju ti razni događaji, ali sam se odavno prestala sa njima zamarati jer ne mogu ništa promjeniti, pa radije utrošim vrijeme na nešto drugo dok traju vijesti i doka nas filaju kako oni su plaćeni.

brodjanka kaže...

Dobro jutro iz sunčane Slavonije!!Čuješ li ti,koliko ja vičem...!?Nemoš bolivit,ali evo mene,samo na trenutak...tek da pozdrav ostavim...jer mi falite,đavo vas odnio...ali vrijeme mi je prekratko,pa ne stignem...!!Pozdrav tebi i Liduški..hehehe

Anonimno kaže...

Nema te...ili djeljuje bunika :))
slatko grko

bubimir kaže...

Ej babuskare, tu sam ja iako u ogromnom cajtu sa vremenom...sortiram sjemenke jer sjetva bunike samo što nije započela, ali pratim vas ja, pratim..,vrazi jedni..pusa, jezik, bez jezika:::::))))))

dogodilose kaže...

Kaže se u tekstu da je na Venri ljepše,pa ja am slućajno Venera u horoskopu

bubimir kaže...

@ Dogodilose, a zato si ti sva vražja. Moram paziti na tebe, jer sa ovim marsovkama mi je lako, ali Venera je Venera..hm..hm..