subota, 14. ožujka 2009.

ZAGORSKI BREGI


SLIKICA ZA MOJU NAJDRAŽU- ZAGORSKI BREGI klik na sliku i bit će malo veći, pravi zagorski

Broj komentara: 17:

Anonimno kaže...

čuj pa dobri su ti ti zagorski bregi.nemoj se ništa ispričavati ti si u pravu što si mu to sve reko i hvala kaj si stao u moju obranu ali neću da se natežete pusti starog jarca k vragu.pozdrav::))

Anonimno kaže...

A koliko ovo košta, aaaa, ma koja lijepa slika za gospu :)), blago Lidijetina, sretna li je s tobom :))

Anonimno kaže...

Ebalo te Bubimire ovo komentiranje, pocrnjele mi moždane vijuge, ako sad ne uspijem neću više ni pokušavat dok mi Nučenjak ne dođe doma i pokaže, za svaki slučaj, slatko grko i ovo gori ofkors :))

Anonimno kaže...

Čudni ovi Zagorski bregi, a možda sam gledala s druge strane pa mi se štošta pričinilo....okrenut ću sliku za svaki slučaj....ehehehehe
Vjera

Anonimno kaže...

Aloo,Bubimire,jesi ti to postao Generalić?malo su positni ti bregi,ali kad je čovjek naivan i tupav,kao ja,onda se to zove umjetnost,je li!!Inače neznam ništa nacrtati,pravi sam duduk za to..da se u školi padalo iz likovnog,ja bih bila i bez osnovne škole..hahahahaha!

Anonimno kaže...

Pardon,nisam napisala da se evo divim..i divim..i divim...samo nisam pitala jel to tvojih ruku djelo!?

Anonimno kaže...

Hahahahahaha..hahahaha..jebote jesam ostarila..priznajem..ma ni za vještice više nisam,toliko sam sporomisleća...!Sad se sjetim da si rekao nešto da se uveća....i ja vratim...hahahahha..sad su "bregi" b(l)ogme,pozamašni..hahahahahaha..dobar trik..pozdrav ti ostavljam!

Anonimno kaže...

Teta brođo, nemoj da se moram zabrinut, a zamisli kad naslikam Slavonski hrast...bit će svega, bit će svega...Heeeehe...

Anonimno kaže...

Samo nemoj da bude veći nego što jest!

Anonimno kaže...

Bit će pravi pedestogodišnjak, malo, onako, ležerniji, ali ponosan...

Anonimno kaže...

a kako si ti doluta do mene?
(marchelina)

Anonimno kaže...

Nije ni ovdje loše, pa eto, ostavih i ja lagani komentar :)
Lipi pozdrav :)

Anonimno kaže...

Ne, nećeš dobiti zabranu. Bar ne ovako, iz čista mira :)

Anonimno kaže...

ok, evo, prošvrljat ću i ja, ako može...

Anonimno kaže...

OK, može kad već tako uljudno "zahtijevate", ali nemoj se učiti na to..hehe...opet serkam, ali moram ...Bubimir jednom, Bubimir zauvijek..poz..MARCH ( pa ovo je tvoj mjesec )..., opet serkam, ali što se tu može, takav sam...

Anonimno kaže...

a jok, moj mjesec je Studeni..


M.

Anonimno kaže...

Ha ha ..ti me uvijek oraspoložiš...Ovi bregi ...pa ne bi stali ni u peticu...Morali bi joj "obleku" ekstra ručno raditi ko' i zagorske štrukle...Mary2210