četvrtak, 5. ožujka 2009.

POTRAGA ZA LIDIJOM VIII

U tunelu usred mraka zasrala je petokraka!! Na ravnici usred sunca... Uf, uf, uf..moram vam reći, opet, javila mi se moja Lidijetina sa još jednim taaajnim dokumentiranim, Vladinim ( ne Vladimirovim ) mukama. Saznao sam za nekoliko naših bisera čega će se odreći, ali samo na jedan dan, u ovoj četrdesetdnevnoj šutnji, ma ne, Korizmi..
Vrli predsjednik Vladimira, odriče se kandidature za predsjednika Hrvatina, iako su ga već neki zabilježili kao gotovu stvar..Mesić neće na ražanj, već će uz gradele uživati u cvrkutu ptičjih viceva... Šeksić se odriče svih svojih "javnih" funkcija jer je priznao, poput veelikog našeg muzikanta Vitasovića, da je ovisnik o alkoholu ( i zbog toga će se pred Bogom, na jedan dan, odreći tog ovozemaljskog poroka)... preuzvišeni, meni jako dragi Bozaničko se neće, u Korizmi, mješati u politiku, već će se posvetiti sveduhovnim izričajima...vrli vanjskopolitički omiljeni Jadro, prestat će konzumirati helij pa će progovoriti duuubokim glasom, lupiti šakom o stol i reći sudbonosno "NE" drugovi Janezi..naša Bebica Bebić, svoje pragme pomješati će sa Jamnicom, napraviti jedan hladni gem i poslati svim novinarima čestitku za Uskrs, kako bi nam i naša ogromna demokracija postala svevišnja.. drugar Mamićko, ogrnut će crni plašt, pozdraviti sve ljubitelje Dinama i Hajduka, i povući se u hladovinu uz čitanje svehrvatskog bontona...Džepić će opet postati pravaš, jer nije zadovoljan ni lijevim ni desnim (jajem), pa teško ugodno sjedi u fotelji...svi liječnici iz Sabirnice otići će na liječničku praksu... svi pravnici iz pn Sabirnice, otići će zastupati oštećene radnike, potpisnike kolektivnog ugovora, ma znate onog o radu, u Radu, na radu...iz Rade, a to su najbolji prci...puuuuf...
Ima toga još u ovim dokumentima, ali ne smijem više jer bi mi Lidijica mogla naje..bati, bati, batina mi se smješi..( ma ne ova moja, druga, iznad glavurde)..
i..kruh naš svagdanji, daj nam danas da ne mislimo na sutra...a voli vas Bubimirko.blogspot.com i čitajte sa usmjehom (ups)..


profile editor




čin 8. od 8 plus nule

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

A ja, ovako naivna, mislila da korizma traje već nekoliko godina.....barem sudeći prema vlastitom svakodnevnom odricanju....!A čula sam da će se Drivo, ili ti ga štovani Urar, odreći svih ura, imat samo jednu.....kojom će nam uredno odbrojavati vrijeme! Pošteno od njega, pošteno! Isto tako, čuveni min. zdravstva obećao je odreći se svih pacijenata...očekujući zauzvrat da će se ovi odreći svih bolesti u korizmi...pa i nadalje! Ah, da...i dobar ti dan!

Anonimno kaže...

Eto, vraže, nisam potpisala gornji komentar!
Vjera

Anonimno kaže...

Sve lešinare si nabrojao..bar one glavne..još samo da oslobodiš ovog orla da obavi posao..!A sva ova njihova "odricanja"bila bi po onom:lažem ti,Bože,da duže živim!!

Anonimno kaže...

Uf...uf...Što ne završi ono " na ravnici usred sunca ....meni svi na vrh ku..." Pa ne buš ti u pržun...nego lidijica...( mary2210)

Anonimno kaže...

e kad tebe tvoja Lidija jednog dana opizdi po glavurdi s batinom a pazi da ti i tvoja batina ne najebe.he, he..pozdrav

Anonimno kaže...

korizma je kako je jedan novinar rekao taman da budeš u centru pozornosti kada glasove trebaš, a u stvarnosti toga ni, nema,nikada bilo,,,,,,,veliki pozzdrav Hrabrost