četvrtak, 12. ožujka 2009.

Potraga za Lidijom X- Maske su pale

Lidijetino moja najdraža. Danas sam nekako u kurcu. Glava mi je ispala iz lijeve ruke, a ona druga utekla, valjda zbog punog mjeseca.. Sve nekako slušam ove tvoje kolege iz tih nekih ministarstava i sere mi se..Da, Hrvatski narod umire, od Australije, pa sve tamo do neke Amerike, pružio se neki bolesnik. Sjebala ga je neumoljiva sudbina, koja ne poznaje milost. On se je tokom povjesti opirao protiv nje svom snagom, ali uzalud. Snaga mu sve više malaksa, još mu preostaje nekoliko uzdaha i trzaja, što potresaju od vremena do vremena njegovo golo tijelo. To su grčevi, koji nagovještavaju skoro prdenje na rosu. Je li On kriv ovom svojem preranom prdenju..je li on to zaslužio?
Ako je istina, da sve što živi, ima pravo na život, i ako se sve to tiče sveukupnosti, kao i pojedinog bića, onda i Hrvat ima pravo da bude čovjek i pristoji mu to pravo.....
Hrvati, ne samo da su "europljane" gostoljubivo primali, već su ih štovali kao bogove i što su zato dobili...Bez svake dvojbe zemlja je pripadala njima, gdje su stanovali, pola su im oteli.. Kolike rijeke krvi su potekle i kolike grozote su se događale, to zna svatko, tko je čitao, slušao... I što zato dobivaju..? EUkurci bi došli sa slatkim riječima na ustima, a ujedno i najoštrijim nožem za pojasom i nabijenim puškama u ruci..Obećavaju mir i ljubav, a daruju mržnju i krv. A Hrvatine moraju uzmicati korak za korakom, pa sve dalje i dalje, natrag, negdje....gdje?, u prdaru debelu, punu celulita, govana, sranja...
Da opet ne zaglibim, LIDIJETINO dolazi doma... jer samo ljubav može ublažiti te rane...Dolazi odmah jer ne mogu više slušati te licemjere koji nonšalantno, izmedju ostalog, kažu kako će nas za tridesetak godina biti manje još nekih pola miliona.., ma lijepo...
Da, Hrvatski narod je obolio....on umire, i mi stojimo samilosno kraj vlastitog bijednog ležišta, da si zaklapamo oči. Ozbiljna je to stvar stajati nad smrtnom posteljom umirućega, ali sto puta ozbiljnija, ako je to smrtna postelja čitavog jednog naroda...
Odmah dolazi doma, jer ne mogu više ni slušati sve te gluposti kako nam papre sve tamo neki fini, dobri i ostali orleiučke ( a orleiučke su prdac za sebe, ali to oduvijek znamo, i EUkurci ih lijepo koriste za svoju WC školjku, a kad se poseru, guzicu će ljepo obrisati sa guzpapirom proizvedenom od hrvatske bukve)...
Dok baljezgam, još mi je samo i Kanader falio, ali uletjela je beštija imeđu dvije pjesme i odmah mi uništila i ovo malo misli što sam uspio isčeprkati...
Dolazi pa da se ljubimo, seksaamo, da još to iskoristimo, ako, ako, ako nam dozvole jer sad, nakon zabrane pušenja, nastupit će zabrana pravog seksa uz obrazloženje prevelike potrošnje kisika. Ja umiru, svi u Bubimiru...


ČIN X od 8 plus nule

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

E moj Bubimirko ti se ima bit uozbiljio, a jbg, neka se Lidijetina vrati doma dok je vrijeme :))
A da mi objasniš kako ću komentirat da mi ostane link, ja ti spadam u nepismene rvate :))(slatko grko)

Anonimno kaže...

E, slušaj ti mene babuskaro, drago mi je da te čujem i pamti jer ovo kažem samo jednom: upiši ovo sranje od slova provjere putem riječi, klikni nazi URL (urin rane liječi), upiši link, i ono sranje http:// i to je to , a onda ćeš me moć ispljuvat ::::)))))))poz. a ako si još tu javi se ODMAHHH da znam je li uspilo..jezik, pusa, bez jezika

Anonimno kaže...

Znaš šta,postaješ mi sumnjiv...šta te spopalo takovo crnilo!'Zar ti nisi svjestan,kad vlada kaže da lijepo živimo,onda živimo i lijepo i dobro..i kvit!!Ti kako hoćeš,ali ja živim i jedno i drugo..hehehehe..a eto shvatit ćeš.čim Lidijica dođe..a doći će kad prestaneš vikati LIDIJETINO!!Fuj,kako neromantično...ufini se,čovječe!

Anonimno kaže...

evo da babuskara prova, uff, jezik mi je do poda od mozganja :))

Anonimno kaže...

evo, upist ću pijana slova "flitici"...kliknuti naziv URL, pod naziv slatkogrko i ispodhttp.//slatkogrko.blog.hr

Anonimno kaže...

Teta brođo, kako si to samo ljepo rekla, promijenit ću taktiku...Lidijice, o Lidijice moja, jedina, najdraža babuskaro..ups...sunce moje malo, tako mi fališ, o beštijice moja dolazi odma doma vraže crni.. jel dobro??

Anonimno kaže...

joj joj kak to vraže crni umjesto najdraža moja?ccc.no za kakvu ti to krizu cviliš, naš urar kaže da je sve super osim kaj je nekaj trulo a nismo u Danskoj.pozzz.

Anonimno kaže...

kako si ti zapravo jedno vrlo nježno biće koje se skriva iza ponekada grubih riječi, pratim te i ostavljam pozdrave i zahvaljujem na podebljem komentaru na blogu.A sada me zanima što imaš za kazati kada sam otkrila svoju Lidijetinu na bolničkom hodniku. A zabrana pušenja? To mi teško pada.

Anonimno kaže...

Hrabra ženo, moja mafija ima između 20 i 30 god. i oboje fumaju, ali ja sam odavno dignuo ruke od bla-bla objašnjavanja..( to nije dobro, to je ovako, onako...), svi mi nosimo svoj križ, a vrijeme svima donese zrelost, zaključke, i definitivne odluke. Možemo se mi truditi koliko hoćemo ali stvari se odvijaju svojim tokom, sve u svoje vrijeme..Ne mogu ti ništa pametno savjetovati, a samo znam da smo i mi, svojevremeno, imali svoje bisere na koje nitko nije mogao utjecati, a ipak smo, u dubini duše, znali da ne radimo pravo, a promjene smo napravili sami, kad smo odlučili, htjeli... ( ja stvarno ne znam koji mi je bog, sav sam se rastrčao po ovoj tipkovnici, neću više...).. poz. vaš punomjesečni Bubimirko

Anonimno kaže...

Hrabra ženo, ma otkači se od tih Lidijetina sa hodnika, neka pate, jer njihovo ponašanje i laprdanje je samo pokušaj opravdavanja svojih mana i inih plitkoumnih i niskih ponašanja ..ups..opet brbljam, ma koji mi je vrag? A da, petak 13. još i pun mjesec..

Anonimno kaže...

Ma znala sam ja da si ti neka fina dušica,samo ti se tu i tamo omakne pokoja teža riječ,ali ne namjerno!!I digne već jednom tu glavu....hahahahaha!!Pusa od teta brođe!!

Anonimno kaže...

da si drugačiji ne bi bio Bubimir.Da ja sam očigledno dobro izabrala jer pune 22 godine nisam niti pomislila na postojanje bivše gospođe a ona sve te godine kuha li kuha. Hvala ti na pravim riječima, to uvije dobro dože za dušu, pozdrav

Anonimno kaže...

Uvijek interesantno