četvrtak, 7. kolovoza 2014.

  Pričam ali najbliži ne čuju.....

  Nije pravilo, ali starija duša ( većina) pokazuje zrelost već u ranim godinama života. Za djecu koja su starije duše obično reču da su prezreli za svoje godine ( indigo djeca ). Po svom načinu života se razlikuju od ostale djece.Dosadno im je u školi,u kući se odupiru ako naredbe nemaju smisla. Ja sam na sreću imao roditelje gdje je svaka naredba imala smisla. Stara sam duša a i moji su bili stare duše i sve je savršeno funkcioniralo.

  Ovo naravno ne znači da me svako jutro bole zglobovi ili leđa ili zubi ali je istina da na svojim ramenima osjećam težinu i sve probleme ovog svijeta i postojanja.
  Ponekad sam prezasićen površnih ljudi, osjećam nemir i mentalni umor. Jedini ljek je napuniti baterije i pomoći drugima onoliko koliko mogu ili žele prihvatiti.
  Svi me slušaju, a jedino osoba do koje mi je jedino stalo neće, ne može, ne želi ali to je sudbina. sve je unaprijed zapisano........

Ja u miru svi u Bubimiru

Nema komentara: