nedjelja, 28. lipnja 2009.

Dan poslije rodjendana

Joj, joj.., podriguje mi se cijeli dan. Pobrkale mi se sve gliste, iliti oblići, u ovom jadnom , beskrajno dubokom trbuhu. Žohari u transu, zaključani u malom mozgu, a krpelji cvrče na olinjalom mozgu stare smrče. Oči tražim po selu i bližoj okolini, ali kad ih nanjušim onako smrdljive opet zbrišu u najbližu rupetinu. Ništa ne vidim, i ne čujem, i ne čujem i ne vidim. Samo njušim smrad mesa, pokvarenog, izdimljenog, još neprovarenog, smrdljivog blejavca. Sva je sreća da se bivša Lidijetina dobrano opskrbila raznim sokovima, vitaminima, ampulicama i drugim sranjima pa pripomaže ublažiti ovaj čemar i jad.
Podrigujem gore nego ovi kreštavi galebi koji cijeli dan oblijeću okolo kuće ne bi li pronašli još poneku strvinu, zgutali je, ali lako njima kad je odmah poseru i gadjaju slučajne prolaznike, a ovi pak skaču od sreće, i odmah idu odigrati loto. Stvarno ste čudni vi Zemljani. I u govnima nadjete sreću.
Uz pripomoć trećeg oka i malo sreće, na vidno mjesto sam istaknuo cijenjenu pristupnicu u BbR-u, te još jednom zahvaljujem svim dragim ljudima na čestitkama ( bilo virtualnim, bilo osobnim).
Lidijetina je, prije nego je opet zbrisala, poduzela sve hvale vrijedne radnje da me osposobi za daljnje funkcioniranje..., oprala mi plavo-bijelu monduru, počešljala mi kosu, a čak mi je dala i pusicu u obraz...,fuuj, fuuuuuuuuuuuuuj, ali oprostit ću joj ovaj put.
Volio bih da sam ponekog od vas uvrijedio, ispljuvao, ili nešto slično, ali vidim da nisam baš bio u formi. Čak ni Orleiučke, Kanadere..., i druge slične pajdaše nisam ni spomenuo, a to mi nikako ne sjeda u ovo malo kaljuže. Jedino vidim da sam stalno prozivao neke Babiće, Bebiće..., koji su me, očito, očarali svojom ljepotom.
Toliko od mene za ovaj put, jer mi tipkovnica nekako čudno svjetluca, a moram i dobrano razmišljati što ću sa novom Lidijetinom ( ili starom)?

Broj komentara: 7:

gokone kaže...

najbolje ti nju zadrži barem za neko vrijeme.vidim da ti godi nekako si postao mekši barem u svojim tekstovima::))he, he..pozdrav::))

anter kaže...

A crni Bubimire, onda san ja dobro pita jesi li preživija! Samo, da više nisi dira Lidiju oli jon, ne daj bože, pritija izgonstvon - jemat ćeš posla s menon, hahaha!

Anonimno kaže...

Pa, sretan roćkas Bubaču...Pusica ...bez jezika...he hehe...Vidiš li kako premijer Bbr...ispija kavice s blogericama...a ti...he hehe , neću dalje...:-)))( mary)

brodjanka kaže...

Ajd šta ima veze..ionako je to samo jedna godina više na grbači..važno da je sve prošlo ok,a pitanje bi li tako bilo,da se Lidijica nije zaprijetila...hehehehe!!Inače..ko zna kakav bi to kaos bio,da je svaka zainteresirana došla i rekla:ja sam osoba A!!Mislim da bi se morao vratiti u svoju domovinu,amoraš priznati da ti sa nama ipak nije loše..a ni tvoja Lidijetina nije tako loša,zar ne!?A vidiš i da ti se premijer prijeti,a kad se on prijeti,to nije za šalu..heheheheh!!

Anonimno kaže...

Što ste ljudi napali našeg slavljenika...27 god i nisu neke godine..:-)))))..pih..imam i ja savjet u svezi Lidijetine..uzmi ti obje na probni rok,na promatranje..vidit češ..i gliste če nestat..ako Lidijetina koja bude bjesna..ti je usmjeri do premijera...:-))))))

Samson49

hrabrost kaže...

galebovi, podrigivanje,,,,,pa i nije ti tako loše.Zlovoljan si i too će te proći, strpljivo samo, ne žuri, sve odluke hladne glave donositi treba, pozdrav, pusa

anter kaže...

Po Samsonu, sad bi ja triba bit i likar, hahahaha!